www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 4 september 2010

Käkade grus .. igen!

Yes, nu väntar alla med spänning på att höra hur det gick för mig, right? ;D
Red ut, Madsson gick med. Red i skritt bara, då "det" hände xD Låter kanske helknäppt, men red in i ett träd! Yes, that's true! 8) Stora, feta grenar puttade ner mig! Tog tag i en gren som satt ganska högt upp, och landade på fötterna. Fast sen så tappade jag balansen och ramlade ner på baken/låret/huvudet. Jag klarade mig bra, hade ont i huvet och lite i nacken en stund bara. Men inget farligt! :) Kalle blev nog rätt rädd, för han satte full Karet hemmåt! Ringde (supersötachsnälla) Paulina som fick agera Välkomstcermoni för Kalle när han sprang in på stallplan! ;D Han mådde bra, lite svettig bara.

Oh, btw, jag fick gå hem. ;)


Nu sitter jag vid datan, klcokan är 13:25. är typ sjukt förkyld :'( Fan också..

1 kommentar:

  1. johanna ( feefeepownie)4 september 2010 kl. 17:27

    haha, var det i galopp skrit elr trav ? <3

    SvaraRadera