www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 11 januari 2012

Tömkörning och Nova-bett

God kväll vänner!
Idag har varit en ... jobbig dag. Lång och seg. :) Matte, Arbetspass, två timmar SO (tråååk) men jag avslutade i alla fall skoldagen på ett mycket bra sätt. Jag var nämligen i musiken. Håller på att skriva en låt, vet inte hur det går än men jag jobbar på det!

Kom hem, åt macka och däckade helt utan frivillig insats i sängen. Vaknade vid halv sju och insåg att jag skulle åka till stallet. Så vi bestämde oss för att tömköra idag! :)

Testade nya bettet, ett Nova bett som är mycket milt. Han verkade trivas med det, blev väldigt känslig. Han har dessutom blivit jätte mycket bättre i tömkörningen, trampar under sig så fint och sänker sig i alla gångarter. Sen så kan det bli myyyycket bättre, inte det jag säger. Men vi har kommit en bit på vägen! :-)

Bettet på bilden är ett NOVA bett och är rakt och gjort av polyuretan.
Finns att köpa på HÖÖKS här: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=500310&deptid=92&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC dock ganska saftigt pris, jag köpte mitt på Tre Hästar kungälv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar