www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 7 januari 2011

He won..

Lite taskig uppdatering senaste dagarna kanske, men har haft mycket att göra :)
Hade en jätterolig kväll i går! Lovisa, min syssling, fyllde 18 så vi var hos henne :) Jag spenderade kvällen med Dennis, Jocke och Markus. De spelade Risk, jag agerade irriterande föremål. Haha. Nej. Men jag peppade diverse folks, och jag var på Jockes sida (nästan) hela tiden eftersom han vann. ;) Inte alls partisk, inte alls.
Hade en konstig dröm i natt. Eller ... den var rätt (mycket) nice. :o Och ni får inte veta den! Ha-Ha-Ha!!

Oh yeah, i'm wild and i'm crazy baby!
.. och fruktansvärt trött.. Somnade sent igår, för jag hade så förbannat ont i nacken?? If things not working out, just fuck it.

See ya later, lovers.
Kaffe nästa
Sjukt
trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar