www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 27 februari 2011

Mocknings metoder


När jag mockar så gör jag som en alptopp vid en av boxväggarna, jag lixom slänger in en hög med spån och skit i väggen och då åker bajset ner nedanför alptoppen. ^^ Svårt att förklara kanske, men så gör jag. Själv är jag inte särskilt effektiv, mockar en box på kanske 45 minuter- en timma. Men det går fortare nu än i höstas, då mockade jag Adatösens box på 1 och en halv timma :o

Hur gör du när du mockar din hästs box?? :)
-"plockar"
-vänder på allt, plockar
-alptopp i mitten
-alptopp mot väggen

finns många metoder, och alla har sin egen! ;D

1 kommentar:

  1. Sv: Bruna ländtäcket? Det var ett ländtäcke som var blått och ett fleecetäcke som var brunt :P Hihi :)

    Nej såklart är det inte Tjalle! :O

    SvaraRadera