www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 24 augusti 2011

Varför???!!

Jaha hejsan då.

Lite rädd att det är influensa jag åkt på, mår verkligen skit spränghuvudvärk när jag står upp, känns som om någon stoppat strumpor i öronen på mig och min hals känns som om den var tre gånger större. Mysigt!
Hoppas nu att Gunnergrenarna kan ta Kalleman, för både jag, mamma och pappa är sjuka så ingen av oss har möjlighet att åka ut. UNDERBART, någon som vill byta?
Projektarbetet skulle vart klart idag så det får jag ta igen, och jag kommer missa 'lägret' med klassen torsdag-fredag.. Sa jag att jag hatar att vara sjuk?? Om inte så säger jag det igen; JAG HATAR ATT VARA SJUK!!!

Har inte haft någon som helst matlust heller, drack mescoffie med massssa mjök i i morse mer har det inte blivit.

Som sagt; byta?? Kan tänka mig det mesta faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar