www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 9 september 2014

Äta gräs - session

Jag vet ärligt talat inte hur många liknande bilder jag har på datorn, men många är det i allafall. De är mysiga på något vänster, harmoniska! Med öronen vinklade som paraboler, en ivrig blick och ljudet av mumsande kan man helt enkelt inte tycka annat än bra om det hela. Äta Gräs ♥

Dessa bilderna tog jag i går. Suddiga och fokus ligger på gräset -inte på hästen. Mobilkameran kanske inte är den bästa.. Hehe.

Man får passa på så länge vi slipper frosten. Jag brukar vanligtvis inte äta gräs (höhö), men jag kan anta att gräs som blivit frost:igt smakar som mikromat ... typ. Det är ju samma rätt men smaken blir aldrig det samma. Hmm .. får nog fråga farbror K om det där på onsdag tror jag, för idag är det Amanda som har Kalle!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar