www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 9 september 2011

Mattehelvuttuutt

Sitter och försöker få orkat börja göra matte. Hela kapitlet skall vara klart nästnästa vecka och jag är typ på andra sidan? Inte så brao kanske, så skall få tummen ur röven och börja jobba lite.
Sen blir det till stallet och rida lilla hästen. Kommer nog bara att skritta tror jag. Eller skritt+lite trav beroende på om man reagerar när jag skall kratsa bakhovarna eller inte. Svårt att förklara, får berätta nån annan gång om jag orkar.

Nowplaying 'Europe' Rock the night
http://www.youtube.com/watch?v=ELtpTBf-pMU&ob=av2e
 Först tänkte jag att jag skulle kolla lite random på böckerna men. ...
Det såg så löjligt ut så tillslut...

Insåg jag att det var bäst att låta er slippa se min fula fredagsfejja. Varsågoda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar