www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 4 november 2011

Wonderful day

Ligger och skall kolla på film och äta lite popcorn i mitt rum, gött med fredag även om man varit ledig hela veckan hehe. Kvällens film blir The Beatles film Help som kom på 60-talet. Har sett den säkert 5 gånger och den blir bättre för varje gång jag ser den!! Att rekommendera så in i bänken starkt, finns att se på Youtube!




















Red lektion för Madde idag. Gick så sjukt bra så det är svårt att förklara! Har aldrig någonsin gått så bra som det gjorde idag! :-) Kalleman var jätteduktig men han blev rätt sur på mig när det blev jobbigt för honom. Första gången han avfyrat ett bocksprång faktiskt, men eftersom jag vet att det är för att han tycker det är jobbigt är det okej. Han är förlåten haha. Duktig häst!
Nina skrittade av honom och de verkar trivas bra tillsammans. Så söta! Jag dör så söta är dom! :'-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar