www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 28 januari 2012

*Berätta om dig själv*

Dag:
1. Berätta om dig själv2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4.
En person du ser upp till
5. En bild på dig 1 år sedan.
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
 
Okej kör en vecka med en kort lista. :-) Kan väl bli bra eller?
 
Ja i alla fall.
Jag är en lite lätt nördig tjej på 15 snart 16 vårar. Kan kanske kallas något av en pluggis, då jag faktiskt tycker om att gå i skolan. Mina favoritämnen är Musik, Matte och Svenska speciellt Musik då och jag tar alla chanser att vara i musiksalen i skolan.
På Min fritid är jag i stallet med min älskade häst eller spelar alla former av musik. Min musikstil är väl ganska skiftande men just nu går Groznyj, Marilyn Manson och Sheryl Crow varma i högtalarna. Mitt favoritband igenom alla väder är dock Green Day!
En av de bästa sakerna som finns är att stå på scen framför publik -antingen genom teater eller att jag framför musik. Det är en extremt härlig känsla! Man får en riktig energikick varje gång!
 
(...Och när jag inte har annat för mig kretsat dessvärre mitt liv runt sociala medier, är en aktiv twittarre och facebookar mer eller mindre 24/7. Stupid I know.)
Det är med min allra allra bästa vän jag mår Bäst ♥
Att stå på scen är en underrbar känsla! Här är jag 'Roxanne' i skolans Carbare, där vi spelade för 400 personer sammanlagt under fyra dagar. :-) Mina kompanjoner på scen är Ida och Jessica.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar