www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 21 juli 2011

Dressyrnisse? ;)

Idag blev de ett dressyr pass i paddocken, han var seeeeg! Har tappat en del utav mina benmuskler också så det är extra jobbigt att rida honom. Alltså Rida, inte Åka. Åka häst gör jag oftast när jag rider ut vilket jag (hehehe) gjort en del det senaste. Roligt att åka häst ibland också, mysigt! Flänga runt och ha roligt, bästa med sommaren! Får börja jobba lite mer efter sommarlovet tror jag allt! ;-)

Morgondagen blir nog fullspäckad, hjälpa mamma att köpa kläder till sig själv (hon och far min skall på Bröllop i helgen) på morgonen tidigt, skall träffas i stan vid kvart i tio-tio någon gång??
Vilket innebär att jag får ta bussen som går 9:25 vilket innebär att jag måste gå upp vid åtta .. *mummel* Jaja. Sen till stallet och sist men inte minst till kära mormor. Sover där i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar