www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 11 juli 2011

Helluu!

Nej men hellu alla nattugglor!

Har haft så fullt upp den här helgen så ni fattar inte, knappt varit hemma över huvud taget. Men jag har haft roligt! No doubt!
Fredag natt spenderades på alleby där vi skrämde ungar på gymkhanalägret! Roligt som fan, även om jag kan erkänna att man inte känner sig jätte modig när man sitter ensam i en buske klockan två på natten och det prasslar i träden... Jag och Madde smsade med varandra hela tiden när vi väntade i våran ensamhet på barnen, räddharar är vi!
Vi var klara runt halv fyra och då gick vi och la oss, jag och Madde sov i ett av rummen i korridoren vid caféet, najs! Hann inte sova särskilt länge för vi gick upp vid sju igen. Då städade vi och hjälpte ridlägerbarnen med deras gymkhana redovisning.

Jag och Felicia - Katja blev himla sugna på att köra vi också så det gjorde vi efteråt! Roligt, och jag introducerade ännu en gren. Skräp! Gick åt helvete, men jag övervann i varje fall den hästrumpeätande pinnen! Skräpflaskorna fick jag inte tag i, han knockade mig en gång när han kastade sig bakåt haha, tönt häst! Men skit samma, jag fick tag i pinnen och han skötte sig bra i övriga grenar så what ever. Första gången vi körde Skräp också!
På kvällen bar det av till sysslingen min, hade köpt tre presenter till henne haha. En ögonbrynspenna och två modetidningar. Inte riktigt min grej, slog nog mitt personliga rekord i längst tid inne i en sminkbutik... 

Idag har jag jobbat, Göteborg Galopp. Är ju faktiskt anställd där, riktigt najs! Kom hem vid 17.oo och ikväll har jag bara myst med en filk och ballerina kladdkaka haha. Sällan jag tar mig tid för sånt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar