www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 16 juli 2011

Träbåtsfestival i Skärhamn

Idag var jag med min älskade farfar och min bror på Träbåtsfestivalen i Skärhamn. 
Var väl rätt okej, inte riktigt mitt ämne men det är roligt att få komma ut och dessutom blev jag BRUN första gången jag blir BRUN och inte RÖD. Fan vad najs! Nästan lite stolt över mig själv, får man vara det eller är det för egocentriskt?


Lilla papput kom hem ifrån sjukhuset idag också, så underbart! Han var där i nästan en vecka, så det var så skönt att få hem honom hehe. Älskar min pappa! Fast det är klart, vem gör inte det? ;-)

I morgon blir det mer familjemys, denna gången på Fallets dagar i Trollhättan. Kan bli kul det också, fast då får jag nog ha solkräm så jag inte sabbar min BRUNA bränna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar