www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 31 juli 2011

Flashback konserten! ♥

God kväll!  För någon timme sedan kom jag hem ifrån galoppen/ jobbet. Alltid trevligt när lite kosing trillar in efter en arbetsdag! ;) Tänkte jag skulle plita ner lite om konserten jag och madde var på i torsdags!

Konserten i Torsdags var AWSOME! The Pusher, Takida och Europe spelade på Valhalla Idrottsplats i ett stort tält som förövrigt såg ut som ett cirkustält...?  ¨The Pusher var ... ärligt talat tråkiga. Inte riktigt min musiksmak. Takida var bra, dock är jag inte ett direkt fan men en del av låtarna kände man ju igen och dessutom är sångaren rätt söt!;)

tAKIDA's sångare Robert på signingen






















Takida skulle signera deras nya album (som kom ut i Onsdags!) så tjugofem minuter innan när de höll på att köra extranumren gick jag och Madde och köpte skivorna. Detta resulterade i att vi stod NÄST FÖRST i kön, och efter en stund var kön helt enorm bakom oss! NICE! Och eftersom vi var med signerade skivan i hans typ först innebar det att det var fullt med folk bakom oss och väldigt få i tältet. Så vi fick urgrymma platser när EUROPE spelade!!


















Har inte lyssnat på dem alls innan, visste typ .. The final countdown? Thats it. Men de var  ärligt talat helt grymma, min typ av musik helt klart! Vad skall man kalla det .. pudelrock? 
Han i mitten är sångaren Joey. Han har sjukt bra röst. Vi stod nära Basisten, han var sjukt lik en utav mina lärare.. Lite läskigt!
Köpte en Europe -turné tshirt innan vi gick därifrån också, my own very first tour tshirt! Inte den sista, believe me. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar