www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 5 juli 2011

I walked for miles til I found you

Knarkar Green Day, häller i mig te och snyter mig 24/7 för tillfället, heeelskottas jääfla allergiheeelvutut.. 
Lika roligt som det låter... Försökte göra ett halvhjärtat dressyrpass idag, gick sådär... Min nos och mina ögon tycker inte om mig så det blev som det blev.
Lektion inbokad i veckan, så vi får lite fason på ridningen igen. Även om man önskar att man kunde ränna runt hela sommaren så går det inte, speciellt inte i Kalles fall då han ju faktiskt har varit skadad och det kan komma tillbaka om han inte hålls musklad och i träning.

Har despereat försökt få min  vecka att gå ihop, och nu känns det som att det kan gå! Det är inte att jag har för mycket  att göra, snarare att jag inte riktigt vet vad jag skall göra och när.

Tisdag; Hästapållen på förmiddagen, kyrkan på kvällen.
Onsdag; Hästapållen på förmiddagen.
Torsdag; Hästapållen på förmiddagen
Fredag; Hästapållen på förmiddagen.
Lördag; Hästapållen på förmiddagen, Louise på kvällen.
Söndag; Göteborg Galopp hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar