www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 21 februari 2013

Getting the thumb out of my butt..?

Godkväll!
Sitter och försöker få tummen ur röven. Har nämligen ett otroligt jobbigt matteprov i morgon som jag måste ålugga till. Är dock så in i bänken trött.. Har varit en sådan dag idag, vaknade av att pappa väckte mig halv åtta (!) eftersom batteriet på telefonen gav upp under natten, jag älskar inte min mobil. Stressad som tusan... Ingen bra start på dagen!
Genomled i allafall denna Torsdag med nöd och näppe, och hade gärna gått och lagt mig för att sova och gärna inte vaknat igen. I allafall inte på ett tag...

Jag bestämde mig tydligen omedvetet för att ligga utslagen med någon slags influensa-historia för ett par veckor sedan.. En vääälidgt dålig ide. Missade JÄTTEMYCKET i skolan som jag får ta igen nu. YES underbart. Älskar det. Ja. Jag tycker synd om mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar