www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 27 juli 2011

Awsome as f**k! √


Beställde ju som sagt lite saker på CDON.com för en vecka sedan som kom redan förra fredagen! Det  ska va snabbt expidert'. ;)
Längtar SÅHÄR mycket tillbaka till Green Day @ Ullevi 5 Juni 2010, 25 000 pers och stämningen var grym!! Gick med bästa vän på första konserten ensamma och det var helt otroligt, de spelade i två timmar och jag tror aldrig jag har stått upp och hoppat så länge i hela mitt liv innan!! Otroligt, the time of of life!
Älskar live konserter och har tre med GD på DVD, RUDE BOYS från 2003, Bullet in a Bible och nu då Awsome as fuck. Vidare har jag plattorna American Idiot, 21st century Breakdown, Dookie, Nimrod & Insomniac. En GD Hoodie (slår vad om att de flesta jag känner har sett den eftersom jag ÄLSKAR den!!)  
Och höll nästan på att glömma; soundtracket till deras musikal American idiot! Köpte den av misstag egentligen, men är glad över det nu! :)

Längtar tills jag får chansen att gå på konsert med GD igen, älskart!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar