www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 14 juli 2011

Hööks

Får väl visa vad jag köpte på Hööks också kanske!
Gillade butiken skarpt, dock ligger den ju en bra bit bort så det är ju ganska mycket bensinpengar.. 
Kolla in Hööks hemsida här: *klick* 


Och dessa tjejer är riktiga Hööks veteranerHon som har denna bloggen och dessa två som har den här bloggen!
Så otroligt söt! Såg den i butiken och kunde faktiskt inte hindra mig själv från att köpa den hihi! Sött Furberg tryck på nosen och den är justerbar på båda sidor om nacken.

Ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag har velat köpa en sån här, och nu tog jag tag i saken och gjorde det. He's a hooligan! Du vet väl att du kan använda "sök i bloggen" om du vill hitta specifika inlägg eller saker jag skrivit?

Så himla gulligt! Hittade det i Hööks katalogen först och bara yes! Det vill jag ha. Så onödigt men så gulligt!



Köpte ett par ridbyor på REAn också, gråa med rutmönster. Kostade 399:- innan men nu var det sänkt med 50% så de kostade 198:- inte dumt alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar