www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 20 januari 2013

En nystart

Jag är nog världens lyckligaste i stunden! Trots en del omkring som inte är som det borde, mår jag verkligen toppen just nu. Det är de små sakerna som lyser upp, right? Det är därför man har lampor. 

Det finns så enormt mycket jag skulle vilja skriva här så det är sjukt. Allt passar dock inte in så att säga, även om jag vet att den del som bloggar gärna kastar ut sitt privatliv över andra. Men i allafall;
Andra terminen på Göteborgs Tekniska påbörjad! Första provet hade vi redan ... första veckan? Ett avgörande prov i en programmerings-kurs. Är inte helt säker på hur det gick men det lär jag få reda på förr eller senare.

Efter en lååång semester har Kalleman börjat gå igen. Det är mattes, det vill säga mitt, fel att han inte gått. Bristande tid har fått mig att sätta stallet åt sidan, tyvärr. Men nu är vi på gång igen, no worries. Ungdoms Sektionen hade möte i Torsdags, även på den fronten blir det förbättringar under 2013! Så detta känns som en nystart för det mesta tror jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar