www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 10 januari 2013

Mål med MITT 2013

Skrev en årsresume innan nyår som jag aldrig lade upp.. Funderar på att göra det, havent decided. Hmm .. får bli något att tänka på!

Nytt år Mina Vänner! 2013. Förhoppningsvis ett bra, givande och allmänt positivt år fullt av upptäckter och utmaningar. Jag är inte den som ger nyårslöften, för jag håller dem aldrig. Men jag har trots allt mål med 2013 som jag på ett eller annat sätt vill nå;

*Gå ner i vikt - Wow, denna har man ju inte hört innan. Tror dock jag har hittat nyckeln nu, lchf och träning skall ta mig till min målvikt!
*Slippa skriva ett omprov i någon kurs - Alltså klara alla ämnen i skolan med minst ett E i bakfickan.
*Vara lycklig
*Minska mina frånvaro-dagar orsakade av sjukdom 
*Slappna av mer, våga säga NEJ -Är nog för snäll ofta, tar åt mig mer arbete än vad jag egentligen klarar av. Inte bra varken mentalt eller fysiskt.
*Tro på mig själv och tillbringa tid med människor jag älskar.
Vara en bra flickvän

1 kommentar:

  1. Hej Hanne!

    Vilka bra mål du har satt upp (möjligen utom det första som kanske inte är helt nödvändigt)! Jag skulle behöva sätta upp liknande mål och alldeles speciellt de två sista.

    Så måste jag också säga att du är en alldeles utmärkt fotograf! Hade du inte satsat på ingenjörskonsten så kunde du satsat på fotograferandet. Men det är nog inte särskilt lukrativt, i så fall måste man vara något i hästväg (men det är ju du...)

    Bästa hälsningar från Eva A.

    SvaraRadera