www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 9 juni 2013

Tömkörning & Aeroshow

Under helgen har det varit Aeroshow, och det innebär massa gamla stridsflygplan som tar över luftrummet över Alleby. Häftigt men otroligt skrämmande, man vet vad man har att vänta sig om det blir världskrig.. Haha. 

Iallafall, mamma tömkörde Kalle idag i paddocken mitt under showen. Duktiga Kalle var kolugn och reagerade bara en gång när ett flygplan flög riktigt nära marken och ljudet var olidligt.. Förstod honom! Så bra hörsel som han har, jag fick hålla för öronen.
Skritt trav och Galopp i båda varven, slappnade av ibland men kom kanske inte riktigt ner dit jag ville. Var dessutom ett tag sedan han tömkördes så det är väl kanske en av anledningarna.

I morgon skall jag till skolan i nån timme, har nämligen omprov i fysik. Känns grymt onödigt.. Måste inte göra det, men det känns bra att göra så jag får mitt E i Fysik. Ligger lite lågt just nu he he. Fy mig!
Bild från i höstas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar