www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 5 juli 2013

Fridayhappenings

Jag mår faktiskt bättre idag. Fast jag ser hemsk ut. HEMSK I tell you. Letade förtvivlat efter något att mjuka upp läpparna med men nej. Things aint gonna go my way.
Söta medryttaren Amanda ringde förut och sa att hon kunde ta Kalle trots allt idag. Tack, gulle dig! 
http://ladyamandas.se/

Ikväll skall vi, om jag inte blir värre och om jag hittar den JÄFULUSISKA läppsalvan, fira min älskade syssling Louise som fyllde 18 igår! Det är släktkalas idag, och firandet fortsätter bokstavligt talat hela helgen. Hon skall ha en liten tillställning på Söndag också. Till berättelsen hör även att jag jobbar på Måndag så det lär bli en lugn kväll för min del både ikväll och på Söndag. Kul? Nja, men från skala 1-10; hur bra framstår man som anställd om man kommer till jobbet och är bakis första dagen? Inte så bra. Höhö.

Igår sjösatte pappa och farfar pärlan, vår Selene. Ser fram emot mysiga dagar på havet de dagar jag är ledig resten av sommaren!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar