www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 3 juli 2013

Sommar-ångest

I dag är det Onsdag. Och det hade inte varit mer än så, om jag inte börjat jobba på måndag. Det gnager lie, det gör det. Jag har nämligen bara 3 veckor ledigt den här sommaren, dessutom utspritt. Känns inte ens som sommar, jag har inte gjort NÅGOT somrigt och brännan ifrån Maj håller på att försvinna. Kul. 

I morgon skall jag rida privatlektion för Mikael. Kommer nog bli bra tror jag, om jag får lov att andas lite först. Är så tät i näsan att jag inte vet vart jag skall ta vägen, kliar i halsen gör det också. Den ständiga frågan som utmärker sig är "Förkylning ... eller Allergi? Allergi .... eller förkylning? Eller kanske en kombi av båda? Hmm.." BLIR GALEN!! Ge mig hösten och några jävla prov så jag inte hinner bli sjuk. Thanks.

Nu tänker jag visa en bild på min frukost. Bara för att jag kan. 

2013-07-03 13.11.26.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar