www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 6 januari 2016

6/1 Uteritt

Jag har nyss fått tillbaka känseln i mina lår. Jag skämtar inte när jag säger att det på riktigt kändes som att jag förfrusit dom under uteritten med Kalle och pappa förut. Det trots att jag hade dubbla par byxor, ett par leggings och mjukisbyxor, men det hjälpte fasen inte alltså. Fötterna och händerna klarade sig, men öronen och näsan har nog nästan sett sin egen existens i revy tror jag haha. Kalle fick ha sitt supervarma skrittäcke i ull från Charlies Häst&Hund i dag. Passar honom riktigt bra, och snyggt är det också. Solen sken och himlen var klarblå. Vi var ute i runt en timme. 

Lite sidvärts, ryggningar och slutor skapade en frustande, mjukare häst som var riktigt trevlig tillslut. Marken var rätt hård, det har ju varit minusgrader ett par dagar nu, så det blev mest skritt med några få travinslag. Viktigaste var ju ändå att vi kom ut och fick rört på oss - alla tre. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar