www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 13 augusti 2010

Hemma igen

Äntligen hemma igen! You know what they say; borta bra men hemma bäst! Ett par jätte roliga dagar med familjen, även om det inte alltid är så lätt att ha sina nära och kära så tätt inpå; no flyktväg haha x'D Badat har jag gjort 2 ggr. Dessutom har jag korsat hela Klåverön (ön som ligger vid Marstrand .. typ) till fots. Tog 45 minuter att ta sig igenom "djungeln".. och så skall man ju tebaks igen sen!
Känner mig rätt stolt över att jag inte blev säskillt trött under promenaden. Hej bättre kondition!
Måste säga att jag saknade Kallesson något sjukt fastän jag bara var borta i 2 dagar ;) Förstår inte folk som åker till Thailand i 2 veckor, hurfan klarar man sig utan hästen? o.o Hade ett förslag om att Kalle kunde åka med i båten, men Nej, det var inte uppskattat! Haha! (Ur min synvinkel var det enda problemet att få Kalle i båten .. men herregud, bara att putta på .. eller kanske inte..)

Har bilder, men orkar inte ladda in dom från kameran just nu :)
Puws åh Kjam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar