www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 29 augusti 2010

Kräftskiva :-)

Helgen spenderades hos Mormor & Morfar :) Kräftskiva! (kräftor = jummy jummy!) Riktigt kul att få träffa diverse kusiner, kusinbarn och liknande som man inte träffar så mycket annars!
Så lördag och söndag har jag knarkat skaldjur, Hannah Montana (min kusin, Nina, ville se den så det gjorde vi! Lätt en av de bästa filmerna Disney nånsin gjort!) och, ofc, Harry Potter 8) En av mina lite äldre kusiners pojkvän, David, hade tydligen läst en boken som jag läser nu, Hp and the prisoner of Azkaban, 5 ggr! Jisses, säger jag bara :)


Filmen "Hannah Montana the movie" handlar m Miley Stewart (Miley Cyrus) och hennes val mellan att vara världstjärnan Hannah Montana eller ett lugnt liv på landet med den söta Travis Brody (Lucas Till). Men Miley får problem, hur löser hon det?
Huvud roller;
Miley Stewart/Hannah Montana - Miley Cyrus
Robbie Ray Stewart - Billy Ray Cyrus
Lilly Truscott - Emily Osment
Jackson Stewart - Jason Earles


Harry Potter och fången av Azkaban är den tredje boken i serien. Efter sommarlovet ska Harry flytta tillbaka till Hogwarts. Sirius Black, en farlig massmördare, har rymt från Azkaban fängelset och han är ute efter Harry. Kommer Harry Potter (Daniel Radcliffe) kunna besegra Black? Eller?
Huvudroller:
Harry Potter - Daniel Radcliffe
Ron Weasley - Rupert Grint
Hermine Granger - Emma Watson







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar