www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 21 oktober 2012

En verklig sabatsdag

Jag har en sådan där "göra ingenting-dag" idag. Är lika produktiv som ett ruttet ägg. Ont i huvudet har jag också, eftersom jag och datorn har varit supertighta hela helgen. Inge bra alltså..

Jaja men så är det. Skolan har kommit igång PÅ ALLVAR, hade tre prov i veckan. Ett tyska prov, ett elläraprov och ett matteprov. Tyskan kändes bra, men värre var det med matten och elläran.. Det är ett extremt mycket högre tempo i gymnasiet, och jag vet att många i klassen (och däribland jag) har fått problem med detta. Fast jag tror jag börjar förstå hur jag skall göra nu, för att inte hamna efter.

Imorgon drar jag ut på praktik! Volvo TA är det som gäller, karossfabriken. Har fått svetssäkra arbetskläder. Spännande! Lite pirrigt är det, men det går inte att jämföra med första skoldagen på GTG. Bara ett par inlägg tillbaka kan ni läsa om min "nära döden"upplevelse..
Green Days nya album går på repeat, ÄLSKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar