www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 22 oktober 2012

Kisses on the bottom





Där har ni min söndag komprimerad i ett tweet. Gjorde ingenting, och sen på kvällen såg jag reprisen av Paul McCartney's "Kisses on the bottom" på TV. Fällde en och annan tår, var så himla fint. Paulie gjorde sina egna versioner av jazzlåtar som han på något sätt hade en connection till. Jag som inte brukar lyssna på jazz, blev helt tagen och det var många känslor inblandade måste jag säga. Väldigt mysko känsla!

Menmen, första praktikdagen avklarad idag. Är helt slut, mina fötter värker och det enda jag tänker på är muttrar och bildörrar. Jisses. Efter jobbet åkte jag till stallet och red också, dels lite bakträning men också dressyr i en extremt lerig paddock. Nöjdish!

I morgon börjar jag 06:30 slutar 15:24. Jag har inte hästen i morgon i allafall, så får se vad jag hittar på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar