www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 31 augusti 2014

Nu skriver vi SEPTEMBER!

Usch vad den här sommaren har gått fort. Det här är den allra sista kvällen i Augusti, om två timmar går vi över till September och det början verkligen kännas som höst... Tråkigt, jag vill gärna ha kvar solens strålar och bruna ben ett tag till.

Vad bjuder den första septemberveckan på då, mån tro? Jag har Kalleman Måndag och Onsdag -och på Torsdag åker klassen till Stockholm på studieresa. Skall bli jätteroligt faktiskt. Ser fram emot detta.

Annars då? Inte jättemycket. Väntar på att diskmaskinen skall gå klart så jag kan gå och lägga mig. Glamourus!

Ett par bilder i från Mitt Augusti!
Tidig augustimorgon i ballerina. 






















Pappa och alltime-favoriten Ivan

Min söta häst, som fick massage i veckan! Mumma!

Har sörjt Stargate SG, har sett 9 av 10 säsonger nu, Känns lite tomt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar