www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 3 augusti 2011

Helluu! :)

Jorå. Det har varit roligt att åka ut med båten en natt med bästavän. Mina knän ser ut som om jag spelat en hel fotbollscup i en gympasal med kortbyxor, väcktes halv sju i morse och har hundra myggbett minst. Men annars så har jag haft kul!
Skämt åt sido.
Madde (http://maddiesonandersson.blogspot.com/) åkte med mig, papput, lillebror och farfar ut med båt(arna) tisdag-onsdag. Roligt! Badat och solat, kollat film och käkat godis haha! Trevligt! :)
Har inte sett om jag fått någon färg på ryggen än, men hoppas det så mycket jag slitit de senaste dagarna ...

Orkade verkligen inte åka till stallet i kväll, känner mig som världens dåligaste hästägare ... men i morgon skall vi ut och mysa! Jag har Ada pappa Kalle och vi skall rida ut! Mysa mysa mysa! :)

Hästarna har tydligen vart ute och sprungit på flygbanan förra natten? Jädra ponnys!

  

Hoppas det var OK att jag lånade bilden http://josefinebergling.blogg.se/




















Stackars lilla Darling, vad hade hon gjort för ont för att få ha mig på ryggen?? Haha typ 5 år sen. :) Charmigt! Miss those ponydays alot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar