www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 4 augusti 2011

Vuxenpoäng?

Fick inspiration av Sofija som tvättade sina regntäcken nu för någon vecka sedan, och tyckte detta var otroligt smart gjort! 
Jag som är rätt så snål ekonomisk av mig så använder naturligtvis samma täcken som jag använde förra vintern. 
Så i kväll har jag spenderat en timme med att tvätta rent ett utav Kallemans pyamaser, det som jag fick av Ellen (Kalles förrförra ägare) när hon fick Kalles grimmor som var för små. Byteshandel helt enkelt. ;)

Skall tvätta lite schabrak och fleecetäcken också och började redan i kväll med att tvätta ett brunt som jag köpte på GBGHS i år. Börjes, 75:- eller något tror jag det kostade. Inte så dyrt alls faktiskt!
Kvar att tvätta är... 
1.Svart schabrak, Ullared  
2.Grönt Furberg schabrak, Hööks
3.Brunt fleece, My One
4.Vitt schabrak, ???
2
5.1 Thermomaster regntäcke
3
1

5


Tog otroligt lång tid att göra det här jävla inlägget eftersom bilderna aldrig någonsin hamnar på rätt plats, daaaaammp!! o.o''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar