www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 11 augusti 2012

~Back to the Future~

Hej alla galna!
Gick in på min gamla blogg för att kolla igenom mina inlägg och jag hamnade tillslut här. Ajdå.

Senaste inlägget jag skrev var i mars eller något sådant. Har inte hänt så extremt mycket mer än att jag slutat nian och lämnat min trygghet och kompisar/lärare bakom mig. Nu styr vi kosan mot en ny framtid. Börjar redan på Måndag -dags för mig att börja gymnasiet. Det suger mer eller mindre, är jättenervös och vill inte att sommarlovet skall sluta. Suck.
Min nya skola är Göteborgs Tekniska Gymnaisum, industriteknik. Kan bli .. intressant. Den enda jag vet skall börja på GTG som jag känner är min älskade syssling, men det skall nog gå bra ändå.

I Kalleväg har sommaren varit lat. Hästen har gått på sommarnete, jag ha rjobbat fråm och till och har nu börjat rida igen efter någon månads uppehåll. Hög mysfaktor, skrittade ut härom dagen med en stallvänninna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar