www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 12 augusti 2012

Kissemiss

Men gud det här är ju hemskt. Har alltså lyckats hålla mig borsta från min överprioriterade blogg i flera månader. Sen har jag lite tråkigt och lullar runt på nätet -PANG- fällan slår igen.
Det är lite beroendeframkallande det där med att blogga. Plötsligt känns det som ett måste, fast man kanske ibland inte vill. Suck. Jaja här är jag i alla fall!

















Lille Skutt kaninen som fanns hos oss i 8 år gick bort i April i år. Saknaden är fortfarande jättestor, men så  dök Maya upp som en liten tröst. Maya är en katthona, 12 år gammal, som har bott hos oss sedan slutet på Maj. Hennes gamla familj kunde inte ha kvar henne så nu bor hon hos oss. Världens finaste Katt! Verkligen, har aldrig egentligen tyckt om katter men Maya fångade mitt hjärta. Ligger mest och sover visserligen, hittar alltid någon människa att gosa ,ed eller något knä att sova i. Gosaplutten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar