www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 17 augusti 2012

Fredag Fredag Fredag

Den här dagen har varit super, truvs så bra med min nya klass och jag VET att det här kommer bli toppen! På måndag drar alla förstaringare till Ramsvik på läger vilket nog kommer bli roligt tror jag. Lära känna varann-läger typ skulle jag tro.

Idag hade vi 'teoretisk problemlösning' fram till lunch vilket var superkul. Olika kluringar och problem som vi jobbade två och två med att komma på svaret till -detta var inte alltid så där jätte lätt. Men kul var det!
Till lunch blev det en underbart god Flygande Jacob. Maten är jättebra på GTG, man äter på restaurang Träffpunkten inne på volvoområdet där inte bara vi utan alla anställda äter. Finns tre eller fyra alternativ som vi inte behöver betala någonting för och oftast något eller ett par alternativ man betalar någon krona eller två extra för (typ hamburgare/kebab/salladsbar). Till maten får man sallad, bröd och dryck. Nomnom! Supergod är maten också, man håller sig mätt!

Nu skall jag träffa minbästasuperdummaknasvän Mungo och ha lite ruuliligt!
Ha en underbar fredagskväll allesammans och om inget annat; TREVLIG HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar