www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 19 oktober 2014

God dagens!

En ny vecka har gått. Det märks verkligen att hösten gjort sitt intrång nu, löven är gula och röda, regnet i hållande och temperaturen kallare. Tråkigt kan tyckas men snart kommer snön och då blir allt mycket mysigare! (Tills den smälter och det blir slask förstås. Aldrig blir man nöjd.)

Väntar på att potatisen skall koka klart och laxen skall bli färdig. I dag äter vi lax med potatis, kokta morötter/broccoli och romsås. Nom nom! Jättegott tycker båda. I kväll skall jag verkligen inte göra något speciellt. Var i stallet fredag/lördag och red. Skrev även klart två skoluppgifter nu i helgen så jag är nöjd. Jag har fått mycket gjort!

I morgon är det Måndag och jag har Kalle. Annars 'är det inga speciella saker som sker under veckan, utan det är i helgen det smäller!! Då är det WonderLANd, Delta Gamers (förening där jag sitter i styrelsen, don't ask) anordnar ett superlan med 100 personer inkluderade på Arena 29 i Majorna. Jag skall nog inte spela (haha) men har med datorn i alla fall. Kanske kan plugga lite eller pyssla med bilder.

En helt orelevant (men dösnygg) bild på Billie Joe Armstrong i Green Day får signera det här inlägget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar