www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 9 oktober 2014

Ränderna går aldrig ur

Kände mig verkligen inte fräsch i morse när jag vaknade. Hade svårt att somna i natt, ont i nacken och huvudet och var nog fortfarande uppe i varv sedan Scanautomatic. (Var utställare för min skola på en industrimässa i går, mycket ljud, rörelse, konstant "surr"...) så idag strejkade jag faktiskt. Lite besviken över mig själv, jag och stress är kanske inte så bra vänner alltid.

Den här veckan har vart hemsk.. :( Är väl kanske bra på att sätta mig i sådana sitiuationer med, kanske. Vill gärna göra ALLT vara ÖVERALLT och hjälpa ALLA. Helst på en och samma gång. Bra egenskap ibland, men oftast mindre bra. Fast jag har ju fått gjort mycket, förståss. Var på Ullared i måndags (superkul!!) och var hos Kalle på kvällen. Scanautomatic-mässan hela tisdagen och jobb-möte på Aeroseum på tisdagen. Skola och engelskaredovisning till halv fem i går och scanautomatic på kvällen. Händelsefylld vecka! Har ätit dåligt i veckan också, inte bra... Så...Vad händer resten av veckan då?

Torsdag (idag): Ridlektion kl 20.00, borde rida Kalle innan.
Fredag: Rida Kalle på morgonen innan skolan, laga mat
Lördag: Rida Kalle, pappa lånar Ada. Fest på kvällen.
Söndag: Absolut ingenting. (eller jo, plugga. sssschhh!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar