www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 24 juni 2011

1337 elliiit

Bildcred till http://www.sommar1337.blogspot.com/
Nu är jag tillbaka från lägret, och jag saknar det redan!! Tagga tagga tagga den 2 Juli, då tar den bästa konfirmationsgruppen ever konfirmationen!! Sommar1337 :) Har så grymt mycket att berätta, men man känner att jag inte riktigt orkar det så istället för att förklara så hänvisar jag till denna bloggen; http://sommar1337.blogspot.com/ där en av våra ledare, Michaela, skriver. Kolla gärna och se vad vi har hållt på med den senaste veckan!

Jag har fått grymma minnen för livet, och order "USCH" och "FY!!" har fått en helt annan innebörd, dock förstår nog bara inblandade vad det betyder. Hahahaha! Skrattar röven av mig varje gång jag hör det, helt sjukt!
Inprovisationsteater, lektioner, underbara konfirmander och älskade ledare. BÄST helt enkelt, kan inte förklara!!
Ni som funderar på att konfirmera er; gör det! Ni kommer kanske tycka att det är tråkigt i början, men det blir så mycket bättre, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar