www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 5 juni 2011

Ben&Jerry's chocolate fudge brownie

Ja då fick man väl äntligen smakat då. Var hos mormor förut och på vägen hem stannade vi på en mack och köpte lördagsmys!
Köpte lite lösgodis och en chocolate fudge brownie glass, ben o jerrys. :) Skall jag vara helt ärlig så var den inte så god som jag trodde/hade förväntat mig att den skulle vara. Känns inte värt det att lägga 27:- på en sån till vardags eller hur man säger. Höjdpunkten var de små brownie bitarna, goda! Men den blev för mycket i slutet.. :S

Jaja nu har man testat i alla fall! Finns ju många fler smaker att hugga in på, så jag skall väl knappast ge upp ännu??

1 kommentar:

  1. Åh, min favorit <3
    Jag har testat några olika smaker, och jag tycker fortfarande att den är godast xd Men men, man tycker ju olika ;P
    Puss<3

    SvaraRadera