www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 6 juni 2011

Sommar!!


Sola sola! :) Mysigt, fast tyvärr så gick solen i moln för en stund sen. Det skall regna idag, åsk också troligtvis. Supervarmt och kvavt är det i varje fall 30°c PUH! Varmt, men så skönt!!
Längtar ut till farfars sommarstuga och lyssna på evert taube låtar i båten med farfar och allt sånt där som man brukar göra på sommarlovet. Och fira midsommar med farfar. Sommar är farfar för mig :) Och farmor, men hon gick ju tyvärr bort för ett par år sedan...
Annat som är en typisk sommar är att bada på kvällen, cykla ut långa sträckor på landet, liseberg någon gång. Ja sånt där. Jag reser aldrig utomlands på sommaren, onödigt när det är varmt här.  ;)
Vad är sommar för er???
Nu skall jag chilla en stund I N O M H U S och sen bär det av till stallet. Skall rida lektion för Mikaela idag. I vuxen 3an, rida igen då på Kalle. Sen efter det har jag inte riktigt koll på vad det blir. 
Skola i morgon, känns som om jag har sommarlov redan och då är det väldigt konstigt att försöka inse att nej det har jag inte, och gå upp och till skolan i morgon... 
Dock slutar jag på Torsdag! :) yeah!!

1 kommentar:

  1. Ja, vsst är det varmt, MEN SKÖNT! :D JAg älskar sommaren!
    Åh, sommar för mig? Det är att bada, sola äta glass och bara njuta av att vara ledig. vara med kompisar, åka till sjöis. Ja, allt det där roliga :D
    Hoppas det går bra ikväll, kan tyvärr inte komma eftersom jag inte har någon som kan köra mig xd
    Men rider du på torsdag? för då kan jag nog komam :D
    Åh, din lilla gris! Jag slutar på måndag xd
    Puss<3

    SvaraRadera