www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 7 juni 2011

Må "bra" dag 1

Jamen kanske så kunde det eventuellt blivit värre, dagens "ljuspunkt".
Basket och fotboll för hela slanten idag, fotboll är rätt kul men jag har inget vidare snällt att säga om basket. Boooriing! Dessutom gick vårat lag, Danmark, vidare till semifinal så i morgon blir det fotboll .. igen. Äsch, for fucks sake, jag behöver

ju ändå röra på fläsket så det får väl anses okay i alla fall. ;)

Idag har jag inte varit i stallet, för som alltid har Fillan Fillus Kalle på tisdagar. Ganska skönt med en hästfri dag i veckan, även om jag helst av allt hade velat bo i samma rum som min häst, han är ju mitt allt!  Så dagen har bestått av skola och ett antal tupplurer, fick ju inte somnat i natt. HATAR ÅSKA, bland det värsta som finns tillsammans med getingar. Usch! Har relativt få fobier, men dessa två nämnda tillhör den krets jag inte gärna bemöter...! 


Skall tipsa om en jättefin fotohemsida också. Det är Evelina Friman som har hemsidan http://evesfoto.weebly.com/ och hon fotograferar med en Nikon D3100 (bilden till höger har jag för mig att jag fotade, kameran är superbra!)
besök Evelinas hemsida, ge respons och lämna ett tassavtryck i gästboken!
http://evesfoto.weebly.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar