www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 8 februari 2011

Backwards


I almost fell flat on the flour, and he said wait theres even more
that whats you get when you play a country song backwards
Idag har jag bara varit i skolan, kyrkan och pluggat. Hade mycket hellre varit i stallet med Fjomp och Fillan men .. ja. ;) Lifes what you make it! Hade jag inte varit så seg med matten hade jag inte satt mig själv i den här situationen, my own fault.
Since you've been gone, I've been missing you so damn much bby..
Nej nu skall jag duscha, plugga lite till och sen sova. Hemkunskap med farbror Frans i morgon, likey!
/Hon_med_den_ointressanta bloggen.com

1 kommentar:

  1. Ha- ha, hemkunskapen det är där du ska vara! He- he, med tanke på inledande citatet - I almost fell flat on the flour. Flour = mjöl! Thanks - you made my day!

    SvaraRadera