www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 24 februari 2011

Chaa!

Vi det här laget siter jjag förhoppningsvis i scandinavium, härligt!! :D Vilka dagar skall i gå på GHS?? För min del blir det hela dagen idag och i morgon kväll :)
Alla andra verkar ha suuuperkoll på vad de skall köpa på eurohorse, jag skall bara kolla och hittar jag något jag vill ha köper jag det. Dock får jag vara lite försiktig med utgifterna eftersom veterinären har varit involverad 2 gånger den här veckan .. Men vill kolla på schabrak och träns i alla fall!! :) Och vara med i massa roliga tävlingar, det är roligt!! :-D

1 kommentar:

  1. Kul med Scandi :D ska faktiskt inte dit i år, men det gör nte så mycket. Känner att jag inte är så jätteintresserad och det finns ingenitng som jag direkt kan köpa på mässan xd
    Hoppas du hade det bra!
    Puss<3

    SvaraRadera