www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 21 februari 2011

Galen kväll

Den här dagen har varit fuckin crazy alltså.. först var vi (jag, maddsson och mamma) hos veterinären med Ice, han har förmodligen urinsten stackarn :/
Sen körde mamma ut oss till stallet, klockan var väl kanske 7 och jag var inte alls beredd på att det skulle sitta så många i cafeet.. :P Alla satt där, så var lite pinsamt att gå in hihi ^^,
Men men, bytte om och så och när vi gjorde i ordning Kalle i stallet går plötsligt proppen!! :'o Fan vad rädda vi blev, allt blev becksvart! Både jag och Madde fick lite smått panik xD Men tog oss ut ur stallet halvt ihjälskrämda och fick tag i Paulina som hjälpte oss så att vi tillslut fick fixat proppen :)
Red sen och efteråt kommer andra delen; det var helt släckt överallt och att lämna ryktsakerna i skåpet när det var släckt på logen..? Nah, inte kul. Så fick springa in fort som tusan och tända x'D Usch usch usch, påminde mig mycket om spökkvällen hahaha!

Nej nu måste jag sova, har sjukt ont i huvudet :(

/Den ßlonda

1 kommentar: