www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 5 februari 2011

Veckans dilemma

Veckans dilemma blir Melodifestivalen, vilket är lägligt eftersom första deltävlingen är i kväll på SVT1 20:00.
Årets programledare är Rickard Olsson (Känd från bla. Vem vet mest och Bingolotto) och Marie Serneholt (Sångerska och är tillsammans med Måns Zelmerlöv)
HÄR KAN DU LYSSNA PÅ ALLA LÅTAR från kvällens deltävling.
Personligen gillar jag Melodifestivalen, det är en tradition och, ja, helt enkelt en kul grej! Dock har den första och ibland andra deltävlingen förmåga att ha ett dåligt startfält, det är nästan aldrig några bra låtar med. Låt oss hoppas att jag blir överraskad denna gång ;)
VAD HAR DU FÖR ERFARENHET AV MEDLODIFESTIVALEN? ÄR DET ETT BRA PROGRAM ELLER JÄVULENS PÅHITT?

1 kommentar:

  1. Jag tycker melodifestivalen är tråkigt, men jag kollar ändå xD

    Sv: Jag köpte dom på HÖÖKS för 10 kr styck. :D

    SvaraRadera