www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 4 februari 2011

RIP Bandit Rock gbg



Det suger att Bandit Rock Göteborg lades ner, och eftersom jag stör mig på dom som pratar i Bandit Rock sthlm så har jag flyttat till Mix Megapol..
Jag menar; Bandit Rock var den bästa kanalen ever, lyssnade på den jämt och ständigt; fram tills den slutade sända i gbg. ;(
Dock lyssnar jag på Bandit rock sthlm påväg till och från stallet, klarar mig inte utan den musiken haha ;D Men somsagt; Bandit rock Gbg har alltid varit och kommer alltid vara bättre än sthlm. Thats it!

3 kommentarer:

  1. ofta den har lagts ner ;(


    svar på min blogg: haha ah;) mer bilder?gjort!:D

    SvaraRadera
  2. svar:
    vet! :'D
    ahaaa visste ja inte x'P

    SvaraRadera
  3. Även om jag inte har mycket över för den kanalen, så får jag väl föreslå att du flyttar upp :p

    SvaraRadera