www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 13 februari 2012

Måndag

G o d d a g e n s, v ä n n e r!
Ja det var ju det där med att uppdatera också. ;-) Har liksom tappat det senaste veckan, men jag jobbar på det!

Gick till stallet idag (Inte så långt, 2,5 km kanske) från bussen men det otroligt äckliga vädret gjorde det inte jätteroligt. Snöblandat regn... Härligt!
Dagens ridpass var ett dressyrpass i manegen. Ställde en sockerbit i vardera hörn så att mina hörnpasseringar blir bättre, jag glömmer ofta den nämligen. Fy skäms!

Jag och mamma köpte med oss mat hem ikväll, busigt! Gott var det i alla fall, och i morgon väntar ännu en dag. Vi skall eventuellt åka till Universeum hela familjen, och på kvällen skall jag till kyrkan och KU (kyrkans ungdom). Rolig dag med andra ord!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar