www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 11 februari 2012

Sportlov

Haha har inte vågat kolla efter när det var jag uppdaterade senast, men here I am. Rockin like a hurricane. ;-)

Från och med på måndag har jag 1 veckas sportlov. Ganska skönt, även om en helg hade räckt haha.
Tycker det är helt okej att gå i skolan, kan vara en av de få som faktiskt tycker det. Dessutom kommer jag att flytta ifrån min skola om 15 veckor... ÅNGEST vill inte sluta... Alla goa kompisar, underbara lärare och ja -en härlig stämning. Hemskt! Fast det skall bli rätt kul att upptäcka något nytt också, för min del blir det förhoppningsvis GÖTEBORGS TEKNISKA GYMNASIUM om jag kommer in, det hoppas jag! Om inte så har jag MIMERS HUS som andraval, men hoppas slippa ta till det. ;-)


Annars har det inte hänt sådär jättemycket, det bara flyter på helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar