www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 14 februari 2012

Universeum

Ännu en dag har snart passerat! För min del har det betytt ett besök på Universeum med min kära familj, kusiner och mormor. Faktiskt jätteroligt, dock var höjdpunkten hajarna! Dessa gigantiska varelser som lätt glider över dig när du går genom hajtunneln. Häftigt är bara förnamnet! :-)
En annan favorit var Glufse (fågeln på första bilden) och en orange polare jag hittade inne i regnskogen. Den var --- cool! Verkade ta det helt lungt med människorna omkring, stod kanske 2 meter ifrån den. Fin fågel!
Och just det; i mitt nästa liv vill jag vara en sköldpadda. It's like; hey, jag är en sköldpadda. Jag ligger här och. .. chillar. Om en stund skall jag ta en tupplur, äta lite käk och sen chilla lite till. Inget dumt liv! ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar