www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 6 februari 2012

Sitta på månen

Godkväll! :)
Hoppas alla har haft en underbar dag hittills. Mådde som jag borde hela skoldagen efter att knappt ha sovit under hela helgen, men nu börjar det ordna till sig igen. :-) Whoopi längtar tills nästa läger, då med våra kära konfirmander.

Kom hem vid fyra efter att ha spenderat sammanlagt två timmar i musiken. Yeay! Musiken är mitt favplace i hela skolan, tänkte jag kunde ta över som musik/svenska lärare när Höglind går i pension. ;-) Låter väl bra? Stackars förskolebarn i så fall, de lär ju kanske då få stå ut med mig.. Fast nä. Hade gärna velat men tror inte det kommer gå. Men jag hoppas! :-)

Haha hittade gamla smurflåtar som jag lyssnade på i farfars bil när jag var liten, mys att hitta dem!
Smurfarna - Sitta på månen

1 kommentar:

  1. Sv: Jao! :) Han var verkligen underbar att rida men det var ju lite skillnad på honom och Deddan som jag är van vid, hehe! Lucky var betydligt lydigare, HAHA! I alla fall i dressyren som jag fick testa på! :) Fast Deddan är fortfarande bäst! :D

    SvaraRadera