www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 15 februari 2012

Trött tjej...

Here's the deal, klockan är lite över 22 på kvällen och jag är heeeelt slut. 
Jag och Madde åkte ju mycket riktigt till Kungsbacka, tog tåget ner. Gick av, gick igenom Kungsmässan -fick idén att leta reda på Svensk Ridsport. Detta insåg vi låg ganska långt bort efter en stund av knatande. Tillslut kom vi i allafall fram, och gick in och kollade. Ingen av oss köpte någonting, var mer för att kolla vad som fanns där och så.
Vi orkade inte gå tillbaka till Kungsbacka station så vi fortsatte i stället gå mot Freeport och Hede Station. Det hela tog ungefär 1.5 timme och vi var rätt möra efteråt. ;-)
MEN äventyret för min del tog inte slut där.

Vi tog tåget hem, och jag åkte över till Hjalmar Branting. Insåg att jag hade 15 minuter på mig innan min buss hem gick, så skyndade mot Paprika. Beställde mat och åkte hem. Pappa hämtade mig och jag åkte till stallet. Red först Ada innan lektionerna började, mockade och sedan red jag Kalle efter att lektionerna var slut. TRÖTT TJEJ kort sagt. Så dagens motion har varit att rida 2 hästar och gå säkert mer än en halv mil. Puhh!
På tåget till Kungsbacka


Madde - 'Det ser ut som Damsugare!'

1 kommentar: