www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 3 oktober 2010

Gummityglar is da shit!!

Yes nu har jag shoppat a little igen :) På galoppbanan idag hade dom två "affärer" med galoppprylar. Funderade på att köpa ett helt träns, men pengarna räckte inte xD Så istället blev det dessa otroligt braiga gummityglarna! Svindyra dock, men det som är så bra är att man kan slänga in dom i tvättmaskinen när dom blir smutsiga ;D

Äger redan ett par gummityglar, ett par gröna, så detta blir mitt andra par! ;] :D 449:- kostade dom :)

Observera att jag inte är den som i normala fall köper dyra grejer om jag inte behöver det. Mina 'gamla' tyglar börjar bli lite slitna, och därför passade jag på att köpa ett par när de ändå fanns inom 'räckhåll' ;)

1 kommentar:

  1. snygga :) hittade börjes katalogen där är grjorna lite billigare ;) dessutom kan ju jag hjälpa till me ;)

    SvaraRadera